بیگانه

L''étranger -Albert Camus

بیگانه

L''étranger -Albert Camus

سرنوشت!

یک نکته!!!

سرنوشت ممکنه قابل پیش بینی نباشه ؛ اما قابل پیشگیری هست!

تدبیر

بعضی وقتها شک می کنم که نکنه بعضی از حرفهای قدما راست باشه! امروز که یه مورد در تایید جمله زیر پیدا کردم:

خود کرده را تدبیر نیست 

یکی دیگه هم هست که میگه:

چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی

آدم از روی خیر خواهی کاری رو میکنه که بعدا به غلط کردن می افته! نتیجه:

آدم عاقل از روی عقل تصمیم می گیره نه خیر خواهی و وجدان!!!

 

معیار

دوستی میگفت مردم به دو دلیل به حفهات توجه میکنن:

1-      اینکه بفهمند تو آدم بزرگی هستی

2-      اینکه بفهمند تو علاوه بر اون با سواد هم هستی

اما نکته اینجاست که من نمی دونم معیار مردم برای سنجش بزرگی و سواد چیه! هرچی هست با معیارهای فعلی من که فرق میکنه!

La bien vonu

با سلام

در آستانه سال نو به پیشنهاد دوست عزیزم فرزاد

(http://simple-weblog.blogsky.com/)

 تصمیم گرفتم یک وبلاگ درست کنم و مطالب جالبی که به ذهنم میرسه اینجا بگذارم!