بیگانه

L''étranger -Albert Camus

بیگانه

L''étranger -Albert Camus

یک عمر عوضی فکر میکردم!

اصلا من نمی فهمم واسه چی از اول همه چیز رو عوضی فهمیدم!

من تا پارسال فکر میکردم نباید سمت چیزای بد رفت! اما هی می دیدم که هرچی میگن بده ؛ خوبه!!! تا اینکه من کم کم متوجه شدم که من الاغ از بچگی جای خوب و بد رو با هم عوضی گرفتم!

در همین راستا امروز در موردی مشابه دوزایم (۲ ریال سابق ۲۵ تومانی فعلی) افتاد! اونهم اینکه * حق گرفتنی نیست!* بلکه *حق دادنی است.* تو هرچی هم که زور بزنی که حقت رو بگیری فایده نداره. هرچی رو حقت بدونن خودشون بی درد سر بهت میدن!

نتیجه غیر اخلاقی (اخلاقی نه هااا چون در تضاد با مطالب بالاست!): زین پس از هرچه میگن خوبه دوری گزینیم و هرچه میگن بده از پی اش بشتابیم.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد